مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-20حوادث

اخبار پلیس مازندران| از کشف میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان مسلح


فرمانده انتظامی مازندران، از کشف 236 میلیاردی انواع کالای قاچاق در سطح استان در طرح ویژه و ضربتی پلیس طی 72ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا با همکاری ادارات کل صمـت، جهاد کشاورزی و راهداری به مدت 72 ساعت در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: باانجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری دیگر پلیس های تخصصی و فرماندهان  انتظامی شهرستان موفق شدند، بیش از 4 تن و 200کیلوگرم آرد، 9 راس دام زنده، 5 موتور سیکلت سنگین، 96 هزار و 400نخ انواع کالای دخانی، 75 تن انواع چوب آلات جنگلی به همراه 200 عدد انواع موادغذایی، یک خودرو خارجی، 475 عدد  اموال فرهنگی و تاریخی و 20 حلقه لاسیتک خودرو را کشف کنند.

  فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تشکیل 18 فقره پرونده قضایی در این طرح از شناسایی و دستگیری 19 متهم به قاچاق کالا خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

  مفخمی، ارزش ریالی کشفیات را برابر نظر کارشناسان 236 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام  و افزود: اموال مکشوفه به اداره اموال تملیکی تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس مازندران| از کشف میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان مسلح

اخبار پلیس مازندران| از کشف میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان مسلح